Sep 22, 2008

Roomate aku.




Nama: Khairuddin M Kasim
Umo: 49 Taun
Jawatan: FSF/Tok Gawwo sebeloh sungai.
Jawatan: Bibik Malaysia Hall dan penolong tukang masak.
Jawatan: Driver utility
Jawatan: Juruteknik Komputer
Jawatan: Tukang kejut aku pagi-pagi
Jawatan: Line Trainer kepanasan
Jawatan:

Kemahiran: Production operator, kelasi kapal, welder, FSO cargo tech dan ade lagi yang aku kena sembunyikan untuk kepentingan bersama.

Jumlah Isteri: 1
Jumlah anak: 4
Jumlah kereta: tinggal 3
Jumlah topi: banyak.

Kegemaran: Shopping, main golf, melancung dan DIY.
Kegilaan: Komputer software dan hardware
Gelaran: Low Yatt

Aku bernasib baik sebab sebilik ngan member aku nie, dulu masa aku kat DLB dia slalu jeling-jeling kat aku sebab aku lagi macho dari dia, mungkin dia jeles kot. Tak pon sebab aku suka bukak software yang dia install kat komputer.Roomate aku nie kira cam sekepala ngan aku la. suka computer suka tido macam aku( suka tido tak sama dengan banyak tido,maksud aku bila tido laptop ade kat tepi), suka borak macam aku tak pon dia yang sama macam aku.

Setakat nie aku tak de masalah dengan roomate aku kecuali aku yang biasa bagi masaalah kat dia, yelah sebab aku adik...dia abang so adekala abang kena tegur adik.

3 comments:

  1. he..he..he, macam kenal jer roommate kamu nie.. tak hensem mane,tapi manis nyer ada. Dah kahwin blum..boleh berkenalan..

    ReplyDelete
  2. Maksud aku.. dah kahwin blum, kat sini ler..boleh buka "new branch" kut..Dengar cerita, dia macam 'tuk ketua' lah kat kampung Tharjath ni, kehulu..kehilir dengan #37, no hal punya..free & stedy.. so ada chance ler bukak branch.. he..he..he..

    ReplyDelete
  3. aku pun rasanye kenal roomate kau nie THO....kalau buat jenaka sepontan saje...he also good friend to me....kirim salam kat dia...alik MALA

    ReplyDelete