Sep 24, 2008


Budak yang wat keje nie bukan staff tapi trainee mekanikal, aku ada tanya Ravi budak-budak trainee dia camana. Dari cerita Ravi memang budak2 dia rajin buat kerja, tolong orang dan buat report. Kalau macam nie ok laa. Diorang bukan nya malas macam yang kita selalu dok label aa, cuma kita kena bersabar skit dengan karenah diorang, aku dulu time pegang tittle trainee macam-macam gak line trainer cakap ngan aku,komplen aku. Time tu aku pon bukan nya rajin sangat, paling rajin bila dapat nota member-member aa, standard aa aku wat drawing member wat report combine jadi aa satu citer hebat.

Tapi aku pon ade gak sometime angin ngan dak trainee aku, tapi aku rasa perlu untuk kebaikan diorang . Korang nya trainee camana aa???

3 comments:

  1. Yes..THO, aku agree dgn mu, 1st trip mike dulu..aku nampak memang dia orang cukup malas. Tapi trip ni aku nampak berbeza sangat, pantang ajak buat kerja..pasti mike2 ni yg lebih2 walaupun kije tu tak berape urgent. Sebenar aku dah tahu cara nak masuk jarum dia orang.."tangkap kepala dia dulu, lepas tu bagi tarbiah pada ketua nya, ketua pula akan basuh anak2 buah nyer..he..he.. lepas satu masalah aku..". Pak Ketua - John Khan.

    ReplyDelete
  2. Sekali negok mamat tu macam En.Mahadi - Crane operator Tiong-A Platform.

    ReplyDelete
  3. Actually dia orang rajin buat kerja tapi kena cara nak suruh orang kita pun sama lah...masa ni bulan puasa satu hari kita kena buat strainer cleaning sampai 3-4 kali bukan kecil strainer tu...fikir lah sendiri tengah panas terik bulan puasa ...Aku tak apa lah tak puasa, but they still carry out the job with patience ...Tamam....

    ReplyDelete