Nov 16, 2008

U all mesti tanya...

Kenapa aku dah lama tak kemaskini blog ni, dulu time malam-malam memang aku dok reka nak tulis blog tapi baru skrang nie aku ada internet bila malam. Bila aku datang bulan nie pukul 8 jer takdo line so i rehat aa..main2 kamera, repair web page aku offline pastu tido. Tak do lai nak tulis blog. Tapi skrang ni mungkin diorang dah reinstate balik internet connection so aku sambung balik blog nie.
Biasa la.. kalau diorang nak potong pukul 8 diorang potong jer line... sebab diorang kan pandai..lagi pandai dari aku. Dulu aku suka gak menyelinap kedalam network lain, tapi dekat sini resource susah nak dapat, kalau dekat laptop lama aku dulu macam-macam program hitam ada untuk kerja2 macam nie...ahehehe...lagi pon aku tak bleh nak tunjuk terror karang tak pasal2 aku kena pulak...sumpah aku tak kacau apa2 pon kat sini. Setakat nie pon aku setakat masuk network jer, aku tak pernah nak tengok email orang lain ke pay slip orang lain sumer.

No comments:

Post a Comment