Nov 16, 2008

Isi masa lapang

Itu ari aku citer2 ngan member aku Khoo pasal kamera, rupanya dia dah ada Nikon D300 DSLR..mahal tu..tak mampu aku nak ada hobi camera sebesar tu...memang pro nya kamera aa..aku ada gak laa pakai satu DSLR Nikon D60 standard kit. Harga bleh tahan gak laa sebab aku tak de banyak modal cam Khoo. Sebelum aku beli kamera nie dah banyak aa gambar aku amik..yang ada sumer lam blog nie sumer pakai camera Sony DSC-F77 4 MP yg umo dia dah 5 taun kot. Aku memang suka amik gambar sebab aku pikir besok2 sumer bleh jadi kenangan kat aku laa...bukan senang nak mari Sudan wooo...kalau company tak soh mari nak pakai duit sendiri tak de aa..
soo aku start aa hobi fotographi ..sebab aku ada masa time keje kat field bleh amik gambar wat kenangan.
Kat sini ada banyak subject, ada banyak stories, ada banyak unexpose nya subject... itu yang penting.

Itu ari time cuti aku ade laa gi kursus fotografi kat KL bayar 400 gak tu nak dapat ilmu, dulu2 aku tak kursus pon amik gambar akak aku kawen pakai SLR biasa nya..sampai skrang ade lagi gambar kawen dia. Aku rasa macam aku nie ada bakat gak laa lam bidang nie, kalau tak caya ko tengok aa gambar model yang aku shoot nie.Gambar nie aku dah kecikkan sebab tanak bagi korang salahguna

No comments:

Post a Comment