Jan 10, 2009

Paling best...



Aku tak pernah terfikir kat tengah-tengah Savana nie ada orang akan masak Nasik Ayam. Hari ni memang best. Member den yang terkenal dengan nama jolokan Chef Istana telah menjamu den dan kawan-kawan semua dengan resepi Nasi Ayam Hainan. Abang Rosli memang terkenal dengan bakat masak memasak.{ aku rasa tok nenek dia mesti ada yang bukak catering dulu}. Hari ni memang special aa aku rasa...betul aku tak sangka nasi biasa jadi Nasi Ayam Hainan. Terima kasih kat Rosli, sajian perantauan rasa tempatan.


3 comments:

  1. Salam semua.....
    kalau yang tak merasa nasi ayam hainan semalam akan menyesal setahun lahhh ... memang best. Bakat memasak saudara Rosli memang terselah ... kalau dah dengan ikhlas untuk orang .. memang sedap jadinyaaa.. TERIMA KASIH ..Cik Rosli..

    ReplyDelete
  2. salam..

    1st time comment dlm blog mung THO..
    Bukan pasal gambar aku masuk..hehehe...
    Aku rasa itu bukan nasi ayam hainan....itu nasi ayam Nuir..pasal ayam dia kaler hitam..nasi ayam hainan ayam dia kaler putih..ke guane..
    lepas ni ada sape2 nak try masak nasi dagang versi nuir.??
    Hj man. memang steady laa..sokmo jadi front page bila ada acara makan2 cam ni...

    ReplyDelete