Sep 19, 2009

Selamat kembali ke Malaysia...

Ketika seluruh umat Islam bersedih untuk melepaskan bulan Ramadhan yang mulia, kesedihan kami di tambah lagi dengan perpisahan rakan kerja. Masa berlalu begitu pantas, 2 tahun berlalu bagaikan beberapa bulan yang lalu.

Setiap pertemuan ada perpisahan, itu lah realiti yang kami hadapi untuk melepaskan 3 orang rakan sekerja yang akan memulakan tugas di negara sendiri. 10 tahun yang lalu aku pernah sama-sama bekerja di tempat yang sama. Seorang yang berpendirian teguh dan agak tegas ketika menjalankan tugas harian. Tidak hairan lah jika Encik Rosli Jamaluddin terpilih untuk menyertai ekspedisi "PETRONAS Silk Road"pada tahun 2001. Rosli Jamaluddin atau RJ merupakan seorang yang berpengalaman dan berwibawa ketika bertugas untuk WNPOC.

Kamaron Shukri merupakan seorang lagi rakan yang akan berpindah ke Malaysia. selama 5 tahun saya berada di satu tempat kerja dengannya. Seorang yang mempunyai pengetahuan yang luas dalam bidang operasi sistem dan alatan elektronik. Seorang pekerja yang selalu menggunakan kopiah dan seorang yang bertakwa.

Khoo Kheong Heng adalah seorang lagi rakan yang baru aku kenal. Seorang yang suka berjenaka dan tenang ketika menjalankan tugas harian. Meminati seni fotografi dan cintakan alam sekitar.

saya ingin mengucapkan Selamat menyambut Eidul Fitri dan selamat kembali ke Malaysia, semoga kejayaan sentiasa bersama anda.

Patah tumbuh hilang berganti...Selamat datang juga kepada Encik Zilmee, Encik Mustapa dan Encik Isa yang akan mengantikan tempat mereka.